Bloggen tar ikke ferie!

Jeg publiserer innlegg hver eneste dag her på bloggen min. Bloggen tar ikke ferie. Rett og slett fordi jeg ønsker å holde den i gang selv om det er sommerferie. Og min trang til å skrive tar rett og slett ikke ferie. Jeg bruker jo skrivingen som terapi, og nå om sommeren er det fri fra terapitimer i noen uker. Da er det veldig godt å kunne skrive litt her på bloggen min. Jeg har stort sett gode dager, men det hender jo at noen dårlige dager kommer innom meg. Og da kan jeg skrive av meg masse frustrasjon og uro. Det fungerer fint med pc og internett på camping. Her har vi det så greit, og veldig tilrettelagt for å kunne være i all slags vær!

Jeg forventer ikke at dere skal gidde å lese min blogg hver dag. Men det er utrolig hyggelig å se at mange henger med selv om det er ferietider. Jeg er veldig glad for at jeg har trofaste lesere som henger med meg jevnlig. For jeg liker å dele en bit av mitt liv med dere. Jeg har et privatliv utenfor bloggen min, så det går fint å dele litt her. Jeg har funnet min måte å drive bloggen min på, og det fungerer fint for meg. Jeg er sikker på at mange har andre meninger om den, men jeg er heldigvis den som bestemmer akkurat på det området. Jeg har tenkt nøye over hvordan jeg vil at bloggen min skal være.

Jeg trenger bloggen min. Jeg ønsker å fortsette med den fremover. Det kommer til å bli gode og vonde dager, og det skal dere få henge med på. Jeg gleder meg over å ha denne måten å kommunisere med dere på. Det har ført meg videre i livet, og jeg er veldig spent på de neste månedene som kommer nå.

Vi blogges!

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg