Jeg vil lære mer!

Gjennom mitt engasjement i Mental Helse, så blir jeg kjent med mange mennesker. Og det kommer ofte frem masse informasjon som er ny for min del. Jeg merker godt at jeg har masse å lære fremover. Jeg trenger å lære mer om andre diagnoser enn det som jeg har selv. Jeg har veldig lyst til å lære mer slik at jeg lettere kan hjelpe dem på riktig vei videre i livet. Jeg er ikke psykolog. Men jeg trenger litt mer kunnskap slik at jeg formidler riktig informasjon til dem som trenger det. Heldigvis har jeg mange erfarne mennesker som jeg jobber sammen med. Jeg er så glad for den miksen av mennesker som jobber for å hjelper andre.

Vi er aldri for gamle til å lære noe nytt. Men det handler om å være motivert for ny læring. Jeg ønsker ikke å ta noen ny utdanning, men jeg gleder meg over mulighetene for kurs som stadig dukker opp. Jeg er veldig glad for at jeg nå kjenner på en glede og motivasjon. Jeg har lyst til å gjøre en innsats for andre som virkelig trenger vår hjelp. Takket være frivillig arbeid så kan de ulike organisasjonene hjelpe veldig mange mennesker i hverdagen.

Det blir en spennende høst. Jeg skal delta på ledermøte, jeg skal være med på tur til Knaben og jeg skal delta på organisasjonskurs. Det blir travle måneder, men jeg er sikker på at jeg kommer til å lære masse verdifullt underveis. Det gleder jeg meg veldig til. Det er godt for meg også å se fremover på slike ting. Jeg tar fokuset vekk fra det som er vanskelig i mitt eget liv. Nå skal jeg bruke min ryggsekk til å hjelpe andre!

Vi blogges!

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg