Jeg har kjempet!

Det hender at jeg tenker litt over hvordan de siste årene har vært. Tiden går veldig fort, og jeg har brukt utrolig masse krefter på å kjempe! Jeg har løpt på møter, jeg har kranglet og grått, jeg har sett på fremgang og jeg har reist oss opp igjen etter mange fall. Det har vært en karusell med mange følelser. Og jeg har gravd så dypt ned i min mental kjeller for å finne de kreftene som behøves i blant. De siste månedene av skoleåret var tøffe. Mange ganger har jeg virkelig vært fortvilet og sint. Jeg har slått i bordet, og kjempet for rettigheter.

Det var derfor ekstra deilig med ferie. Og jeg forsøker å samle krefter til et nytt år med nye utfordringer. Jeg er ikke naiv. Jeg vet at jeg må kjempe videre. Og det er en selvfølge at jeg skal stå på! Men likevel merker jeg at det er litt tungt å tenke på. For det krever så uendelig masse krefter å komme seg gjennom alle systemene. Heldigvis har jeg et hode som virker bra når jeg må argumentere for mine nærmeste. Da er jeg ikke nådig.

Sommeren går fort. Den må nytes! Men jeg er snart klar for en ny runde. Det kommer til å ende veldig bra til slutt. Veien dit kan være svært vanskelig, men det blir bra til slutt! Jeg er sikker på vi skal få oss alle fire velberget gjennom skoleåret som kommer etter hvert.

Vi blogges!

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg