1 års bryllupsdag!

Tenk, i dag er det allerede 1 år siden vi giftet oss! Det er rart å tenke på. Året har gått så utrolig fort, og vi har vært gjennom masse på dette året. Det går veldig bra med kjærligheten, og det er veldig deilig å kjenne på. Jeg er utrolig takknemlig og glad for at det ble meg og min kjære! Jeg har en trygg og god ektemann, som jeg elsker utrolig høyt. Hverdagen er jo ikke alltid en fest, men vi står sammen. Vi jobber oss gjennom alt som skjer rundt oss, og vi står stødig sammen. Jeg er utrolig glad for alle de gode stundene vi har sammen. Både oss to, og med guttene våre!

Så da feirer vi altså papirbryllup i dag! Bryllupet vårt i fjor var en strålende opplevelse! Nydelig sommervær, og god stemning. God mat, og koselig selskap. Mange gode minner har vi med oss fra den dagen. Jeg er lykkelig gift, og det er takket være min mann. Vi støtter hverandre i gode og vonde tider. Jeg er trygg og omringet av kjærlighet. Jeg håper at vi kommer til å få mange flotte år sammen!

Gratulerer med dagen, kjære!

Vi blogges!

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg