Jeg har veldig masse å lære!

Det er ikke bare lett å være alene her i campingvognen. Noen ganger har jeg virkelig fått erfare at jeg har veldig masse å lære når det kommer til campinglivet. For jeg er rett og slett veldig bortskjemt. Jeg har en mann som fikser veldig mange ting, og dermed legger jeg ikke alltid like godt merke til alt som må gjøres. Det er veldig mange oppgaver her på campingen som jeg trenger mer opplæring i fremover. Noe har jeg måtte lære selv i hastig tempo for å redde situasjonen. Jeg har blant annet hatt bløtt sengetøy fordi jeg ikke kom på at takluker burde lukkes når regnet høljet ned!

Det er viktig for meg å kunne være selvstendig. Så jeg ønsker virkelig å lære det som behøves. Jeg kan ikke alltid regne med at min kjære mann er her. Og det skader jammen meg ikke å kunne litt mer praktiske ting her i vogna. Jeg skjemmes over meg selv av og til. Jeg er flink til å lage mat og slike ting. Men så mye mer kan jeg ikke om saker og ting. Det er på tide å få et skikkelig kurs. Dette må jeg finne mer roen på etter hvert. Da jeg har ungene rundt meg, så forsøker jeg etter beste evne å beholde roen. Men det blir fort litt stressete i hodet mitt.

Noen ganger må man lære på den harde måten. Når jeg velger å feriere her alene uten mannen min, så må jeg fikse hverdagen her på Neset. Det skal jeg bli enda flinkere til fremover. Når min kjære kommer hit, så får han rett og slett lære meg ting og tang etter hvert! Jeg er villig til å lære mer!

vi blogges!

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg