Vi reiser hjem!

I dag avslutter vi ferien for denne gang. Rett og slett fordi denne sommeren ikke ble helt som planlagt. Min kjære mann har hatt noen dager på sykehuset, og er heldigvis på bedringens vei nå. Ungene har hjemlengsel, og ønsker å dra hjemover nå. Da er det ikke noen grunn til å presse dem til å være her lenger enn det du liker. Så nå tar vi hjemreise i dag. Det ble 10 dager istedenfor 3 uker, men slik er det. Noen ganger må man snu på ting for at familien skal trives. Og sommer i Mandal er jo ikke en dum ide heller. Det er mange kjekke ting vi kan finne på derfra!

Det er rart å tenke på at det ble slik i år. Men sannheten er at ungene har vært veldig flinke her på campingen. De har samarbeidet veldig bra med meg alene her på campingen. Det ble tøffe dager for meg når min kjære ble syk, og di har virkelig gjort sitt beste. Så vi er godt fornøyde. Men nå hadde det seg slik at kompisen til eldstemann måtte hjem noen dager tidligere enn planlagt, og da ville ungene mine også hjem. Det er forståelig.

Nå er ungene så store, så de får være med å bestemme litt mer over egen ferie. Det er viktig for oss at de ikke mister gleden ved campinglivet, så da pusher vi ikke unødvendig mye. Så nå gleder vi oss til å feriere hjemme i Mandal! Vi krysser fingrene for at sommerværet blir bra, og at vi kan kose oss sammen hjemme! Forhåpentligvis får både store og små tid til å kose seg i ukene som kommer!

Jeg ønsker dere en fortsatt god sommer!

Vi blogges!

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg