Jeg gav blaffen!

Denne sommeren har jeg virkelig gitt blaffen! Jeg har kastet vekk all dårlig selvtillit og lavt selvbilde. Jeg har kastet klærne, fått på bikini og solt meg. Jeg har hatt fremme solsengen, og solt meg på terrassen en hel formiddag. Jeg har badet sammen med ungene mine flere ganger, og de elsket at mamma endelig kastet seg uti vannet igjen. Det er flere år siden sist, og jeg skjemmes over min egen feighet. Nå er det ikke snakk om å feige ut lenger. Er det sommer, så skal vi kose oss sammen både i vannet og på land! Jeg koste meg i vannet mens ungene hadde vannkrig mot hverandre. Deilig å få være sammen med dem denne sommeren.

Det kan ikke nytte å pakke seg inne i slik sommervær som vi har hatt i blant. Det gjelder å få utnytte det gode været, og få litt farge på kroppen min. Jeg elsket faktisk å ligge i solen, og det skal ikke bli siste gangen denne sommeren. Jeg er fast bestemt på å komme over disse hindringene i livet mitt. Jeg fortjener så mye bedre enn det jeg har tillat meg selv de siste årene. Ungene ble ganske sjokkerte da jeg faktisk tok initiativ til å bade sammen her om dagen.

Denne sommeren slapper jeg av. Jeg orker ikke stresse med noe som helst. Det gjelder å fylle opp batteriene så godt som mulig før en travel høst. Jeg er veldig glad for at vi allerede har laget oss fine sommerminner. Det er viktig å ha det bra sammen på ferie. Jeg er i hvert fall veldig stolt over min evne til å ta tak i ulike utfordringer i livet. Jeg viser meg selv gang på gang at jeg klarer å overvinne ulike utfordringer! Jeg smiler derfor til meg selv, og er stolt over egen innsats så langt denne sommeren!

Vi blogges!

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg