“At du gidder!”

Det er ikke alle som forstår hvorfor jeg ønsker å skrive denne bloggen. Jeg har ofte fått høre at de ikke fatter at jeg gidder. For jeg er jo ikke blant de bloggerne som er mest kjent. Men for meg handler ikke bloggen om penger eller berømthet. for jeg skriver av helt andre grunner. Det er terapi for min egen del. Jeg trenger å skrive. Jeg har funnet et verktøy som hjelper meg videre i mitt liv. Og da er jeg villig til å bruke det jevnlig. For jeg vil nemlig ha et så godt liv som overhodet mulig!

Men ja, jeg blir glad når jeg ser at lesertallene øker litt. Jeg innrømmer det enkelt og greit. Det er spennende å se på tallene iblant. Men jeg er ikke fanatisk på de tingene der. Da burde jeg kjørt en helt annen stil på denne bloggen. Men jeg er veldig takknemlig for mellom 200-300 sidevisninger hver eneste dag. Det betyr nemlig at en del mennesker følger bloggen min. Og jeg får stadige tilbakemeldinger på at den hjelper andre mennesker!

Jeg er glad for at noen leser bloggen. Jeg er virkelig ikke på jakt etter penger eller berømmelse. Det er ikke min måte å være på. Jeg er svært takknemlig for at jeg har muligheten til å skrive denne bloggen. Det gir meg mye for min egen del. Jeg skriver mine tanker og følelser. Jeg forklarer meg selv veldig mye gjennom bloggen, og jeg forstår mitt eget liv på en annen måte enn før. Det hjelper å lese det man selv har skrevet. Det gjør inntrykk, og jeg begynner å tenke annerledes over ting.

Jeg stikker hodet frem når jeg velger å skrive en offentlig blogg. Og jeg står for det jeg har skrevet. Men jeg velger å bruke det som mitt verktøy for et bedre liv. Ikke som en jakt etter kjendis status…

Vi blogges!

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg