Jeg er avhengig!

Denne sommeren har jeg virkelig oppdaget hvor avhengig er jeg er blitt av å ha min kjære mann. Jeg elsker ham over alt på denne jord. Han og ungene mine er det som betyr alt for meg. Og jeg merker at jeg trenger ham i livet mitt. Noen ganger får man noen tankevekkere. Det går plutselig opp for meg hvordan jeg finner tryggheten og roen sammen med ham. Det er godt, men også litt skummelt. For jeg skal ha trygghet i meg selv. Og jeg må vite at jeg er sterk nok i meg selv også. Jeg føler at det går fremover med meg hele tiden. Men det er jo mye takket være den kjærligheten og tryggheten som jeg lever i sammen med min kjære familie.

Jeg trenger kjærlighet. Og jeg er heldig. Jeg har mann og barn som jeg elsker, og som elsker meg. Det gir meg en trygghet og stabilitet som er veldig viktig. Men jeg vil samtidig være sterk på egne bein. Jeg trenger også å få være sterk for ham. For noen ganger må jeg støtte min kjære, og det gjør jeg med glede og kjærlighet. Vi er to om dette ekteskapet. Det høres kanskje ut som at jeg trenger mye av ham, Ja det er sant. Men han trenger meg også, og vi jobber oss gjennom livet sammen som et team. Vi er der i gode og vonde stunder. Og denne sommeren har gitt oss begge deler.

Jeg lot min kjære få komme inn i livet mitt på et tidspunkt hvor jeg måtte bygge meg en helt ny plattform i livet. Dermed har han blitt veldig viktig i livet mitt. Han er en av de største bærebjelkene i livet mitt. Jeg håper at jeg også er det for ham. Alt jeg vet, det er at kjærligheten mellom oss er veldig sterk. Og vi kommer oss alltid gjennom det som skjer sammen. Vi kommer alltid til å være der for hverandre!

Vi blogges!

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg