Jeg er i gang!

Jeg har allerede startet opp med hemmetrening igjen! Det var veldig deilig å komme i gang med treningen igjen, og jeg håper nå å holde det gående fremover. Jeg merket med en gang at dette hadde både kroppen og hodet virkelig savnet. Jeg fikk kjøpt inn en mye tykkere og bedre matte til å bruke på gulvet. Da fikk jeg et mykere underlag, og det er bra for knærne mine. Det fungerte veldig fint, og jeg brukte et treningsprogram via nettbrettet på tv. Etterpå hadde jeg styrkeøvelser på matten. Det var så utrolig godt å gjennomføre treningen igjen!

Nå er jeg i gang! Det er veldig viktig for meg å fortsette med dette nå. Jeg trenger å kunne variere treningene mine. Så jeg kommer til å være på trening både ute og hjemme. Det blir en god blanding tror jeg. Jeg håper at kroppen min responderer på en god måte. Jeg trenger å få strammet opp kroppen og holdningen min en del. Målet er ikke så veldig stort. Men jeg vil kunne glede meg over det å trene, og bruke kroppen min!

Jeg vet at min motivasjon ofte svinger veldig. Og jeg vet at det kommer til å bli smerter i blant. Men jeg kan ikke la kroppen min forfalle mer. Jeg har sykdommer som krever regelmessig trening. Hvis ikke klarer jeg ikke min hverdag. Så jeg merker virkelig at det er nødvendig å komme i gang med treningen. Jeg er meget fornøyd med min egen evne til å starte opp igjen. Det krever energi og motivasjon. Nå må der komme gode rutiner på plass før høsten setter inn. Da er det lettere å holde koken på trening når den allerede er fast i programmet fra første stund!

Jeg håper virkelig at dere heier på meg!

Vi blogges!

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg