Fritiden gjør meg godt!

Det er sannelig deilig med noen uker fri. Jeg kan få tid til alt jeg ønsker å gjøre. Jeg prioriterer venner og familie. Jeg har fått kommet i gang med treningen igjen. Jeg føler at jeg får meg selv på riktig spor igjen. Etter en altfor hektisk vår, så var det veldig deilig å roe ned nå i sommer. Jeg er blitt mye flinkere til å kunne nyte dagene nå. Det er deilig å kunne møte venninner på kafe, eller ta seg en treningsøkt uten andre hindringer i veien. Det har vært veldig godt å komme hjem igjen. Det er viktig med slike dager innimellom alt stress og jag.

Jeg var litt redd for at det ville bli kjedelig med ferie her hjemme. Men der tok jeg heldigvis feil. For vi har en fin blanding av fritid, og vi får også unnagjort en del forberedelser til høsten. Det er godt å kunne krysse av flere ting på listen vår allerede før høsten kommer. Vi koser oss sammen, og så gjør vi litt fornuftige ting innimellom. Det er typisk for oss. Det er en fin blanding. Ungene slapper av, og koser seg sammen med venner. Det har fungert veldig fint.

Sommeren er min favoritt tid på året. Det er ikke så veldig kaldt, og jeg er masse utendørs. Det har jeg veldig godt av. Nå gjelder det å utnytte den siste delen av sommerferien på god måte. Jeg gleder meg over denne årstiden, og så kommer høsten med sin egen sjarm etter hvert. Jeg håper at du også får nyte sommeren! Det er viktig å gripe øyeblikkene med fint vær, og bare kose seg sammen med familie eller venner!

Jeg skal i hvert fall nyte siste delen av ferien så godt som mulig!

Vi blogges!

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg