Trening=sulten!

Jeg har kommet i gang med trening igjen. Og jammen blir jeg sulten av å trene.Det virker nesten som at kroppen min plutselig har våknet til liv, og trenger masse energi hele tiden. Jeg må derfor passe på å spise lite, men ofte. Forbrenningen er tydeligvis blitt satt på høygir. For jeg er nesten alltid sulten. Og det er veldig uvant for min del etter en del uker uten den følelsen i kroppen. Men det var veldig deilig å komme i gang med treningen igjen, så dette får jeg bare finne en ordning på .

Kroppen min har respondert bra på treningen. Det føles deilig. Jeg merket jo veldig fort at dette hadde jeg savnet skikkelig. Nå gjelder det å ha riktig fokus på spisingen min. Det er viktig for meg å ha god form, så dermed må jeg passe på meg selv. Jeg har vært veldig sløv med spisingen tidligere i sommer, så nå er det full skjerpings for min del. Jeg har spist altfor få måltider hver dag, og det blir jo helt feil. Nå er det slutt på dette tullet. Det er på høy tid å komme på riktig kjøl igjen!

Jeg satser på et sunt fokus nå fremover. Det skal bli gode rutiner på både trening og mat. Da kommer nemlig min energi på plass, og jeg klarer en travel hverdag mye bedre. Det betyr mye for meg å beherske hverdagen min. Derfor må jeg lage rutiner som det er mulig å gjennomføre. Jeg skal ikke bestige de høyeste fjell, eller løpe mange mil. Men jeg skal være i fysisk aktivitet slik at kropp og hode fungerer så bra som mulig!

Vi blogges!

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg