Jeg er kanskje stor, men jeg er likevel fin!

Jeg har postet en del bilder i det siste på Facebook og Instagram. Det har vært en prosess å poste bilder av meg selv. Rett og slett fordi jeg sliter i blant med eget utseende og kropp. Men nå har jeg bestemt meg for å gi blaffen i de tankene. Jeg skal være glad i meg selv akkurat slik som jeg er. Jeg er kanskje litt stor, men jeg er faktisk fin! Jeg er blant dem som har noen ekstra kg på kroppen, og jeg skal ikke skjemmes over meg selv av den grunn. For jeg har kommet veldig langt, og er inne i en veldig god periode. Jeg har funnet tilbake til gleden over å pynte seg med klær og sminke. Jeg forsøker å være meg selv. og la tryggheten komme frem i bildene. For jeg er endelig så trygg at det føles ok å poste litt bilder.

Når man alltid har hatt utfordringer i forhold til sin egen kropp, så må man jobbe seg forsiktig fremover. Jeg kommer til å poste mer bilder her på bloggen også, men jeg må ta det i mitt eget tempo. Jeg er veldig glad for at jeg har fått flotte kommentarer på bildene mine. Det er veldig deilig for meg lese. Jeg er jo alltid litt spent på hva som blir resultatet etter at jeg poster bilder eller innlegg. Man vet liksom aldri hva som kommer. Men jeg er tryggere på meg selv, og jeg klarer å stå i det som måtte komme av reaksjoner.

Jeg gleder meg til fortsette med blogg og bilder. Jeg er nødt til å komme over disse sperrene når man har kanaler på sosiale medier. Da gjelder det å tørre by på seg selv, Jeg er sikker på at det er bra for meg å gradvis vise meg frem på bilder fremover. Jeg er glad for at jeg føler det slik. Endelig er det ok for meg. Det har tatt veldig lang tid, men jeg føler at det er i ferd med å løsne!

Vi blogges!

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg