Gleder meg til å synge offentlig!

Det nærmer seg min opptreden i Mandal. Jeg er jo veldig spent, men jammen gleder jeg meg. Det blir spennende å synge og spille offentlig for dere her i Mandal. Jeg er i ferd med å øve inn de sangene som jeg skal fremføre, og det blir nok veldig bra. Jeg må rett og slett forsøke å være så rolig som mulig angående dette. For jeg er absolutt flinkest dersom jeg klarer å beholde roen underveis. Da holder stemmen seg veldig god, og jeg kan fokusere på spillingen. Det blir veldig gøy å få dette til. Jeg er heldigvis så klar for å komme i gang igjen med å opptre. Det har vært brakk noen år, men jeg var veldig aktiv i mange år tidligere.

Jeg er ikke redd så lenge jeg er trygg på mine sanger. Jeg bestemmer opplegget mitt helt selv, og det gjør meg ekstra trygg. Jeg gleder meg veldig til å fortelle litt om mine erfaringer, og kommer til å bruke sanger som har hjulpet meg gjennom tunge stunder. Jeg tror virkelig at dette kommer til å bli et bra opplegg som jeg håper dere vil komme på. Det blir jo ganske kjipt hvis ingen kommer for å høre på meg. Da blir det egentlig veldig vanskelig. Men få er bedre enn ingen. Jeg er veldig spent.

Nå kommer jeg snart ut med alle detaljene. Jeg venter på å få ting bekreftet, så da offentligjør jeg det så raskt som mulig. Nå bruker jeg masse tid på øving, så satser jeg på at det blir en flott stund for alle som kommer! Det er faktisk på tide å komme skikkelig i gang med musikk igjen! Jeg får ta det i mitt eget tempo. Så gjenstår det å se om noen liker det.

Vi blogges!

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg