Bloggen min engasjerer!

Det er ganske så gøy å se at bloggen min engasjerer mennesker. Det kommer stadige kommentarer, og positive tilbakemeldinger. Det gjør meg veldig positiv og glad. For det er jo alltid spennende å se om bloggen fortsetter å være leservennlig. Jeg er veldig glad for at dere er rause med komplimentene til meg. Det varmer hjertet mitt veldig mye. Jeg håper jo at bloggen kanskje kan starte noen tanker hos dere. For jeg skriver ikke kun for meg selv. Da kunne jeg likeså godt skrevet en vanlig dagbok her hjemme. Men jeg vil dele mine tanker og erfaringer sammen med dere. Det gir meg en utvikling i mitt eget liv . Og jeg setter veldig stor pris på den reisen som vi gjør sammen her på bloggen min.

Når jeg skriver det som jeg har i hodet mitt, så vet jeg ikke hvordan det kommer til å fenge. Men jeg har kun skrevet ting som har vært naturlig og viktig for meg. Jeg kommer til å fortsette med det så lenge det er bra for meg. Jeg kommer ikke til å holde på den dagen det blir vanskelig og vondt. Men jeg ser virkelig positivt på tiden som kommer nå. Dere skal få henge med på veldig mange spennende ting denne høsten. Jeg kommer til å ta mer bilder også etter hvert. Jeg håper at dere kommer til å kose dere sammen med meg.

Noen dager kommer til å være tøffere enn andre. Og det kommer dere til å se her på bloggen også. For det er jo slik livet mitt er. Det går opp og ned. Jeg må finne min egen vei gjennom livet, og jeg tar dere med på deler av denne reisen. Jeg er veldig sikker på at dette vil bli en bra høst! Jeg gleder meg til å komme i gang med alle oppgavene som venter på meg! Jeg er sikker på at jeg kommer til å møte mange flotte mennesker, og jeg kommer til å lære utrolig mye. Det er jeg veldig takknemlig for å få oppleve atter en gang.

Livet gir oss nye sjanser!

Vi blogges!

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg