Jeg vil være velkledd!

Jeg skal være med på mange spennende ting denne høsten. Jeg skal representere Mental Helse flere ganger, og jeg skal til Oslo på Ledermøte i november. Jeg skal i tillegg være med i Mandal Revmatikerforening og FFO Mandal. Stadig vekk skal jeg være på diverse tilstelninger. Og da vil jeg være velkledd. Jeg merker at jeg har fått et annet fokus på det å kle seg. Jeg vil opptre på en voksen måte, samtidig som jeg er meg selv. Og jeg vil bli tatt på alvor. Det har gjort meg til en ivrig kles kjøper etter mange år uten å bry meg. For meg handler det om å føle seg vel, og at jeg er trygg på meg selv.

Det hjelper på selvtilliten at jeg er velkledd. Jeg er mye roligere dersom jeg er komfortabel med det antrekket jeg har valgt. Jeg forsøker derfor å lage meg en garderobe med basisplagg som er tidløse og klassiske. Da kan jeg mikse, og bruke ting mange ganger. Jeg er ikke rik på materielle goder, så jeg må planlegge mine innkjøp. Men det er fullt mulig å føle seg fin gang på gang med de samme klærne. Jeg er blitt ganske flink til å tenke alternativt. Men jeg fokuserer på at jeg skal være litt mer voksen. Det var på tide å endre tankesettet angående klær.

Jeg elsker å gå i smale bukser, eller fine bukser. Jeg er ikke så trygg på meg selv i kjoler eller skjørt. Men jeg skal øve meg på det denne høsten. Jeg skal kombinere plaggene på en slik måte at jeg blir tryggere på meg selv. Jeg har nok av skjørt som ligger i skapet mitt. De må få komme frem igjen. Jeg gleder meg til å bruke dem sammen med gode og varme cardigans  i høstens farger. Jeg har en plan!

Vi blogges!

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg