Jeg må leve med smertene!

Det er ganske utfordrende å leve med smerter hver eneste dag. Jeg merker at noen perioder er vanskeligere enn andre. Jeg forsøker nå å trene jevnlig, og innvilger meg hviledager. Men kroppen min er likevel ganske utfordrende å leve med. Det er vanskelig å lese den. Vite hvordan den kommer til å oppføre seg. Jeg må rett og slett ta dag for dag. Jeg forsøker å ikke bruke så masse smertestillende tabletter. For jeg vet at det ikke er bra for resten av kroppen min. Men noen dager må jeg rett og slett gi meg, og forsøker å ta meg inn litt.

Men jeg vet at det bare kommer til å være slik. Jeg kan ikke forvente at smertene kommer til å forsvinne. Jeg forsøker å leve et så godt liv som mulig. Men jeg skal innrømme at det er veldig vanskelig  noen ganger. Når man har ulike revmatiske sykdommer, så svinger formen veldig. Jeg har hatt en ganske ok sommer, men kjenner at kroppen nå reagerer på treningen min. Så jeg passer på at jeg får nok hvile, og at jeg får i meg nok mat. Det er viktig å passe på den balansen når man trener. Jeg skal holde meg i gang nå, og jeg vil holde meg i god form.

Det er godt å trene. Men stivheten som kommer i etterkant er vanskelig å takle. Det kan fort bli masse smerter dersom jeg har trent litt for hardt. Og jeg blir jo veldig ivrig når jeg kommer i gang med en treningsøkt. For det skorter nemlig ikke på viljen her i gården. Jeg blir veldig lysten på å få til mer. Men jeg må altså være mer forsiktig. Det er ikke det letteste i verden. For jeg vil nemlig så utrolig mye. Jeg håper at jeg kan klare å finne en måte som fungerer fremover. Det ble litt vel hardt den ene dagen, og det sitter visst i noen dager.

Vi blogges!

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg