Nå starter hverdagen!

På mandag starter hverdagen opp for min del. Da er det full rulle med de vanlige avtalene som jeg har i min hverdag. Det kommer til å bli en hard overgang, men jeg er klar for å komme i gang med hverdagen igjen. Skolen har ferie en stund til, så det blir jo ikke helt som vanlig enda. Men jeg skal i gang med terapi, og jeg skal gjennom fysioterapi. Jeg skal delta på aktivitetssenter, og jeg skal ha møter. Det er mange ting som kommer fremover, og jeg tar en dag om gangen. Nå er det viktig å fortsette med trening, slik at det ikke faller ut av timeplanen min fremover. Jeg er veldig klar for å komme skikkelig i gang. For jeg liker egentlig hverdagen aller best.

Jeg skal også komme ordentlig i gang med øving til min opptreden. Det er mange ting som skal på plass. Men jeg gleder meg veldig til å komme i gang med dette. For endelig er det kjekt med musikk, og jeg føler meg trygg ved pianoet her hjemme. Jeg skal virkelig kose meg med disse forberedelsene her hjemme. Jeg er sikker på at det kommer til å bli fint. Jeg håper at det blir en fin måned med masse spennende oppgaver for min del. Jeg er litt bekymret fordi jeg vet det er mange ting. Så jeg forsøker å innvilge meg nok hvile innimellom avtalene.

Dere skal få henge med meg fremover! Jeg gleder meg til å blogge om alt det som skjer i livet mitt. Jeg håper at dere liker det, og at dere blir glade på mine vegne. For jeg føler at livet ikke er så aller verst! Jeg skal gjøre mitt aller beste for å få en fin hverdag! Jeg er veldig motivert, og klar for å komme i gang med høsten!

Vi blogges!

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg