Fine klær hjelper på dårlige dager!

Det høres kanskje ganske overfladisk ut. Men jeg har oppdaget at jeg kan endre litt på en dårlig dag. Rett og slett hvis jeg tar meg selv i nakken, og pynter meg litt. Hvis jeg tar på meg en kjole eller annet fint tøy før jeg drar ut. Rett og slett fordi jeg da tvinger meg selv til å ha en bedre holdning. Jeg blir faktisk mer bevisst på hvordan jeg skal angripe dagen. Jeg hadde en slik dag for noen dager siden. Jeg hadde sovet veldig dårlig den natten. Og jeg våknet med en kropp som absolutt ikke ønsket å samarbeide med meg. Jeg havnet først rett på sofaen, og var ganske nedbrutt. Men jeg hadde heldigvis en avtale senere på formiddagen. Og da fikk jeg et spart bak.

Jeg kom meg opp av sofaen. Jeg fant en kjole og en deilig cardigan. Sko med litt hæler og litt sminke. Plutselig følte jeg meg veldig annerledes. Jeg følte meg ganske så fin. Jeg la ut bilder, og jeg fikk masse respons hele dagen. Det gjør noe med meg som person. Jeg blir glad, og jeg kjenner at der finnes verktøy som hjelper meg over små kneiker. Jeg mener ikke at man skal forsøke å se ut som en modell. Men bare være litt mer bevisst på eget velvære og utseende i blant. For min del hjelper det på humøret og selvtilliten. Jeg gikk ut med en rak holdning, og jeg koste meg veldig på avtalen som jeg hadde denne dagen.

Jeg kommer til å fortsette å pleie meg selv fremover. Jeg er nøye på å gjøre de tingene som hjelper meg til en god hverdag. Jeg kan gjerne gå rundt i vanlige plagg her hjemme, men jeg skal kle meg litt finere når jeg skal ha en avtale fremover. For sakte men sikkert bygger jeg opp meg selv. Jeg blir tryggere på eget utseende, og kanskje jeg til slutt klarer å se at jeg faktisk er så flott som dere sier til meg. Tusen takk for alle de fine kommentarene som kommer til meg når jeg legger ut bilder. Dere er virkelig med på å gjøre meg sterkere!

Vi blogges!

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg