Følg meg på Instagram!

Jeg har den siste tiden blitt enda mer aktiv på Instagram. Jeg blir veldig glad dersom Dere har lyst til å følge meg der også. Jeg heter wenchel77, og det er bare å søke meg opp! Jeg legger ut bilder fra min hverdag. Jeg har etter hvert blitt mer trygg på å legge ut bilder. Jeg er veldig glad for at det nå føles mye lettere å publisere bilder fra min hverdag. Jeg publiserer ikke bilder av mine barn på Instagram. Der har jeg samme regelen som på bloggen min. Det er slik jeg ønsker å ha det. Jeg er utrolig stolt over ungene mine, men de skal selv få velge hvilke bilder som skal finnes på internett når de blir større.

Jeg er aktiv på Instagram stort sett hver eneste dag. Og jeg gleder meg til å viser dere mer av min hverdag. Jeg kommer til å legge ut bilder av antrekk, mat og hobbyer. Der blir bilder fra turene mine i Furulunden, og ellers artige ting som jeg opplever fremover. Jeg håper at flere kan velge å følge meg der også. Det setter jeg stor pris på. Dette kan bli veldig gøy fremover! Jeg er kanskje litt sen i avtrekkeren når det kommer til akkurat dette, men jammen liker jeg det nå som jeg er tryggere på meg selv!

Det er kanskje ikke så veldig spennende å følge ei dame på 40 år, men i så fall så kan du la vær! Men Du er velkommen til å følge meg i min hverdag dersom du ønsker det! Jeg håper vi ses der også!

Vi blogges!

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg