Struktur=godt humør!

Jeg er blitt helt avhengig av struktur. Jo mer orden jeg har rundt meg, jo gladere er jeg. Når dagene er planlagte, da er jeg mer motivert. Jeg får unnagjort så enormt mye mer dersom jeg ligger i forkant. Jeg er i forkant på bloggen, og dermed kan jeg frigjøre tid til mange andre ting. Jeg har satt av tid til trening, og dermed kommer energien som en stor bonus. Jeg har lagt en plan på viktige avtaler, og har orden på alle verv og oppgaver. Det er veldig deilig å kjenne på. Da føler jeg at høsten ikke er så skummel i år. For jeg har planlagt masse allerede, og det hjelper meg veldig. Jeg trenger en plan og en struktur som familien kan følge. Da er vi i en balanse som alle liker. Da fungerer vi så mye bedre sammen.

Heldigvis er jeg og min mann like på dette punktet. Han planlegger også. Dermed kan vi med god kommunikasjon finne mange gode løsninger. Det har blitt en god ting for oss. Vi snakker sammen, og vi legger en plan som fungerer for alle sammen. Jeg har merket en stor fremgang hos oss. Vi er blitt flinkere til å ta vare på den stabiliteten som alle trenger. Det er ikke så mange som forstår hvor viktig det er for oss. Men med vårt utgangspunkt, så er det faktisk noe av det viktigste vi kan gjøre. Vi planlegger mange flere detaljer enn andre familier. Men vi vet at det er det som trengs. Det fungerer så bra for oss.

Alle må finne sin måte å leve på. Vi har funnet vår. Og humøret stiger hos oss alle sammen. Det er mer latter og humor i huset vårt nå. Vi er trygge på hverandre, og vi kan tulle mer med hverandre nå enn vi kunne før. Det er godt å kjenne på. Jeg er sikker på at den enorme jobben vi gjør i hjemmet vårt, er en veldig viktig årsak til fremgangen!

Vi blogges!

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg