Jeg elsker høstens farger!

Jeg vet at vi er ennå i sommer måneden, men jeg kan ikke hjelpe det. Jeg elsker høst fargene som kommer i butikkene nå. Jeg har alltid vært litt mer glad i høst og vinterklær enn sommerklær. Og nå er butikkene i ferd med å fylles opp med de deiligste høstfargene. Jeg blir så inspirert, og jeg gleder meg over lysten til å kle meg opp. For nå kjenner jeg virkelig en glede som har vært borte veldig lenge. Jeg koser meg med de nye fargene og gleder meg til å se kolleksjonene som kommer nå de nærmeste ukene. Jeg ser virkelig frem til å få brukt noe av  det som allerede ligger i en skuff og venter på høstkulden. For i år er jeg bedre forberedt til kulden som kommer. Varme plagg er allerede kommet hjem i skapet.

Jeg liker høsten, selv om den alltid kommer litt før vi ønsker det. Sommeren har jo ikke vært så veldig bra, så jeg merker at det gikk fort mot høst inni hodet mitt. Jeg er liksom klar for å komme skikkelig i gang med alt sammen igjen. Og da er hodet mitt innstilt på at det allerede er høst. Men for all del, jeg skal nyte de siste sommerdagene som kommer til oss. For sommeren er deilig når varmen er på plass. Men jeg liker ikke alt det regnet som har kommet denne sommeren, og det er ikke bra med skiftende vær for en revmatiker. Så jeg har fått kjenne på det innimellom de gode dagene.

Men når høsten banker på døren, så skal jeg være klar. Jeg skal nyte de flotte høstfargene både i naturen, og på klær. for nå er jeg endelig i stand til å finne gleden i slike ting. Det føles bra. Det gjør meg glad. Og jeg er sikker på at det kommer mange gode stunder fremover!

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg