Jeg er ikke lenger redd for regn!

Her om dagen så trente jeg sammen med en helt herlig Spreg gjeng tidlig om morgenen. Og jeg kan fortelle dere at det var skikkelig høstvær. Det høljet ned med masse regn, og vi ble mildt sagt søkk våte etter få minutter. Vi plasket rundt i gjørme og sølepytter. Vi gjennomførte sirkeltrening, og humøret var skikkelig bra. for man blir litt ekstra sprø og tøff når man trener utendørs i et slikt drittvær. Man gir liksom fullstendig blaffen, og bare kjører på med treningen! Treneren ble mektig imponert da faktisk hele 14 stykker møtte opp til trening i det været.

Jeg kjenner på en veldig god følelse etter slike treninger. Man kjenner at man mestrer det meste liksom. For man trør over noen grenser som man hadde tidligere. Jeg føler i hvert fall at mine sperrer stadig blir fjernet en etter en. Og det gjør meg faktisk veldig stolt over egen prestasjon. Jeg har kommet over veldig mange hindringer, og jeg trosser fysisk smerte. Jeg trener videre, og ønsker å finne måter å bli bedre på. Jeg skal nemlig være aktiv i veldig mange år fremover, og da trenger jeg all den energien og pågangsmotet  som jeg aldri før har hatt.

Jeg er derfor svært stolt over egen innsats, og gir meg selv et solid klapp på skulderen på slike dager. Jeg fortjener faktisk å synes godt om meg selv og min egen innsats. Og jeg er så heldig at jeg har fantastiske venner som jeg trener sammen med. Det betyr masse for meg. Jeg er også veldig glad i treneren, som alltid møter oss med stort smil og masse entusiasme hver eneste gang. Det smitter over på oss alle sammen. Så jeg kommer til å fortsette med treningen fremover. Det er veldig viktig for meg at jeg beholder motivasjonen.

Vi blogges!

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg