Når kjolen passer perfekt….

Det er ikke så veldig enkelt for meg å finne kjoler som passer min kropp. Rett og slett fordi jeg har en litt trøblete kroppsfasong. Etter en lang vektnedgang, så er ikke kroppen like enkel å kle alltid. Men jeg er veldig fornøyd med utviklingen min. Men jeg lærte meg noen triks når jeg bestemte meg for brudekjole i fjor. Jeg fant ut hvor jeg er smalest, og hvilken fasong som vil være mest kledelig for min figur. Så derfor var gleden veldig stor da jeg i dag fant en slik fin høstkjole på Vivikes i Mandal(ikke sponset innlegg). Deres klesmerke Days like this, passer meg veldig fint. Og jeg ble veldig glad da jeg endelig fant en kjole som jeg virkelig likte, og som jeg kunne slappe av i. Jeg gleder meg til å vise dere bilder. Jeg kommer til å bruke den masse fremover. for jeg har virkelig ønsket meg en slik type kjole. Det var en fin følelse, og jeg fikk kjempegod veiledning av betjeningen.

Det er veldig viktig for meg å føle meg vel. Jeg ønsker å være fin og voksen. Men samtidig må jeg ikke bli for gammeldags og satt i stilen min. Så jeg jobber en del med dette, og er derfor veldig glad for å endelig å ha funnet et klesmerke som virkelig passer min kropp og stil. Jeg har allerede fått hjem en del plagg, og det er heldigvis ikke så kostbart. Men kvaliteten har vært veldig god, og jeg er veldig fornøyd. Jeg er veldig klar for en høst med fine farger, og jeg gleder meg til å kle meg opp! Det hjelper nemlig veldig på psyken min at jeg steller meg litt mer, og fikser meg mer!

Jeg får så gode tilbakemeldinger for tiden. Og ja jeg kjenner på meg selv at livet er slett ikke så aller verst for tiden. Jeg forsøker å holde meg i fin form, og jeg blir glad når jeg føler meg fin!

Vi blogges!

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg