Litt av hvert om meg!

Jeg tenkte jeg kunne røpe litt mer om meg selv til dere! Noe er sikkert ikke så veldig spennende, men jeg tenker at det skader ikke å by litt mer på seg selv innimellom alt det som er mer alvorlig. Derfor skal jeg røp litt her på bloggen i dag. Det kan jo være at noen av dere blir litt overrasket?

Favorittmat:

Dette er enkelt å svare på. Jeg elsker nemlig TACO! Det er fast ritualet hver eneste fredag når min kjære kommer hjem etter ukens jobb. Da samles familien, og alle sammen er veldig glad i dette måltidet. Det blir liksom ikke helg dersom vi ikke spiser taco. Vi får i oss masse grønnsaker, og vi har vårt faste opplegg alle sammen. Det er digg!

Favoritt trening:

Jeg er veldig glad i utendørs trening. Jeg liker å løpe intervaller. Styrketrening er veldig bra, men jeg sliter litt med det i blant når kroppen er stiv og vond. Jeg får ikke lov av legen å jogge annet enn korte intervaller på grunn av knetrøbbelet mitt. Det er jeg litt lei meg for. Jeg er ekstra glad i motbakke intervaller, og planke. Begge deler er veldig hardt, men det gjør susen! Jeg har også egen CORE bare hjemme. Jeg synes det er ganske artig å trene med, men veldig hardt.

Klær:

Jeg liker meg aller best på Vivikes, og elsker klesmerket deres som heter Days like This(ikke sponset). Jeg finner klassiske plagg i riktig størrelse til min kropp og fasong. Det har vært veldig bra for meg, og jeg får god hjelp til å fornye garderoben min. Jeg prioriterer basisplagg som jeg kan kombinere på mange måter. Prisene er ikke så altfor høye, og det setter jeg stor pris på.

Musikk:

Jeg har alltid vært veldig glad i norsk musikk. Jeg har alltid hørt masse på Bjørn Eidsvåg, Sigvart Dagsland, Sissel Kyrkjebø. Nå liker jeg veldig godt Odd Nordstoga, Helene Bøksle, Sondre Justad og Ingebjørg Bratland. Men jeg hører på masse annet også. Av utenlandske artister er Celine Dion den absolutte favoritten gjennom mange år.

Drømmer:

Få gitt ut egen selvbiografi. Få spille inn CD med coverlåtene som jeg elsker. Reise til Las Vegas, for å se Celine Dion opptre. Cruise i Karibien. Reise med Hurtigruten, og få oppleve vårt vakre Norge. Men aller mest drømmer jeg om en fin fremtid for meg og min familie!

Favorittprogrammer på TV:

Hver gang vi møtes er en soleklar favoritt for min del. Jeg elsker konseptet med musikk, og muligheten til å bli bedre kjent med artistene. Jeg har sett alle sesongene, og jeg ser ofte reprisen på Apple TV.

Senkveld er også veldig kjekk underholdning. Selv i de mørkeste stundene har Thomas og Harald klart å få frem smilet og latteren min. Jeg bare elsker deres uhøytidelige måte å lede programmet på. De byr på seg selv, og er ikke så redde for å by på sin egen personlighet.

Farmen og Farmen Kjendis er programmer som jeg blir litt hekta på. Jeg pleier å få med meg alle episodene hver eneste sesong. Jeg trives med den type underholdning, og det er litt jordnært med bondegård og gardsarbeid.

Mesternes Mester pleier jeg å følge med på. Det er kjekt å se gamle idrettshelter, og deres enorme kampinnsats.  Jeg blir mektig imponert når jeg ser hvordan de kjemper seg gjennom utallige øvelser.

Jeg håper at Dere ikke fikk helt noia over at jeg poster et slikt innlegg. Men vi trenger litt av hvert på denne bloggen!

Vi blogges!

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg