10 ting som gjør meg GLAD!

I dag har jeg lyst til å fortelle Dere litt om hva som gjør meg GLAD!

1. Barna mine!

Det aller viktigste for meg i livet er mine barn. Og jeg blir så glad når jeg ser at de smiler, og livet er bra. Jeg elsker å være sammen med dem. Det er ikke alltid de setter like stor pris på en masete hønemor, men jeg er så nysgjerrig på hvordan dagen deres har vært. Det er veldig deilig for meg når de har gode dager. Det gjør meg skikkelig glad!

2. Min kjære ektemann!

Jeg blir glad når jeg ser ham. Jeg blir glad når jeg hører stemmen. Når man har funnet kjærligheten i voksen alder, så betyr den så utrolig mye. for den stikker mye dypere enn det jeg har opplevd før. Jeg er glad og takknemlig for at han er min!

3. Trening!

Jeg blir så full av glede og energi etter en treningsøkt! Det er deilig for både kropp og sinn. Jeg blir glad fordi jeg mestrer noe som jeg aldri før klarte å gjennomføre. Jeg blir så glad hver gang jeg mestrer å stå i planken 2*45 sekunder uten å falle sammen! Jeg blir glad hver gang jeg klarer å løpe til toppen av bakken ved Lysthuset i løpet av intervallet på 45 sekunder! Jeg blir glad når jeg kommer meg over dørstokken, og fullfører de treningene som jeg trenger i løpet av uken!

4. Gode venner!

Jeg er veldig heldig som har fått meg nye venner her i Mandal. Nå har jeg gode venninner som jeg kan trene sammen med, gå på kafe eller på besøk. Vi kan snakke om løst og fast. Vi kan le og gråte. Det er rom for alt sammen med dem, og jeg tørr å være meg selv på godt og vondt. Jeg er veldig glad for hver enkelt av dem.

5.Neset Camping!

Det er like deilig hver eneste gang vi kommer oss av sted til campingen i Byglandsfjord. Vi har vært der i mange år, og det var der jeg og mannen min ført ble kjent. Det er mange gode minner derfra. Vi møter mine søsken der, og får litt tid sammen med familien. Ungene bader masse om sommeren, og vi koser oss med god mat og sosialt samvær. Her senkes skuldrene ned mange hakk!

6. Ryddig og rent!

Jeg takler ikke rot og kaos. så jeg blir veldig glad hver gang huset er rent og ryddig. Da kan jeg senke ned skuldrene mine, og jeg kan nyte hverdagen. Jeg blir glad når vi har alt på stell, og jeg vet hvor alt ligger. Jeg elsker å ha oversikt og kontroll!

7. Furulunden!

Jeg blir veldig glad når jeg oppholder meg i Furulunden. Det er et nydelig område i Mandal. Her er mange stier og strender. Man kan gå i bakker eller flatt terreng. Her møter man mange mennesker, og du kan møte på rådyr inni skogen. Der er svaner i vannet, og mange nydelige steder! Jeg blir veldig glad av å tilbringe tid der!

8.Musikk!

Det er deilig med musikk! Jeg blir glad når jeg hører musikk mens jeg kjører bil eller lager mat. Jeg elsker Norsk Pop. Det er en radiokanal som dukket opp etter omleggingen til DABB. Jeg liker å skru opp volumet når jeg er alene hjemme, og synge av full hals! Da blir jeg GLAD!

9. Piano og sang!

Jeg kan sitte ved pianoet i flere timer. Jeg kan spille og synge. Drømme om store publikum som hører på meg. Jeg kan lære meg egne versjoner av kjente låter. Jeg blir så glad når jeg mestrer en ny sang eller akkord. når jeg kjenner tryggheten i musikken, da blir jeg glad!

10. Å bli vist tillit!

Jeg er så heldig at jeg har fått en del viktige verv de siste månedene. Det har gjort meg veldig glad. for det gjør noe med meg som menneske. Jeg ble veldig glad da jeg innså at jeg fremdeles blir sett på som en ressurs i samfunnet vårt. Jeg er ikke bare en som er ødelagt og ufør.

Ta deg noen minutter, og tenk over hvilke ting som gjør DEG glad!

Vi blogges!

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg