I morgen starter skolen!

Så er sommerferien 2017 historie for oss alle sammen. I morgen tidlig starter begge guttene mine på skolen igjen etter 8 ukers ferie. Det har vært en annerledes sommer for oss dette året her, men vi kan se tilbake på noen fine dager på campingen i hvert fall, Nye start og slutt tider på skoledagen skal også settes inn i våre rutiner de nærmeste dagene. Det er alltid litt heftige dager når skolen starter opp igjen. Det tar litt tid å komme skikkelig i gang med alle rutinene som hører til 5. og 9. trinnet. Det er helt utrolig at ungene mine er så store allerede. Men tiden går, og jeg må bare henge med så godt som jeg kan fremover i tiden. Men ungene mine vokser veldig fort. Det går unna her i gården!

Det blir faktisk veldig bra å få alle sammen inn i rutinene igjen. For jeg er ikke i tvil om at ferie er deilig, men hverdagen er aller best! Det har vært en krevende sommer for oss, og savnet etter vanlig struktur har vært merkbar hos oss alle sammen. Men jeg tror nok at overgangen skal gå veldig bra. Jeg er godt forberedt, og klar for å veilede guttene mine dit de skal på riktig tidspunkt! Det skal også bli veldig fint for dem å komme i gang med de vanlige aktivitetene. Jeg skal i gang med logistikk, og er fyller gjerne opp bilen med ungdommer!

Jammen blir denne høsten spennende for oss alle sammen! Jeg er glad for å kunne dele det med dere her på bloggen. for jeg vet jo at dagene kommer til å inneholde litt av hvert. Det blir gode dager, og det blir harde dager. Summen av dette er livet vårt! Men jeg er optimist! Nå begynner enda en ny epoke! Månedene kommer til å fly av sted, og før vi aner det er det vinter og jul! Så heng med!

Vi blogges!

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg