Vi er i gang!

Da er alle sammen kommet opp av sengene, og er i gang med den første hverdagen høsten 2017! Begge prinsene mine er på vei til skolen sin nå, og jeg er klar til å ha flere timer til egen disposisjon! Jeg skal blant annet på styremøte med revmatikerforeningen i dag. Det er alltid kjekt, og jeg gleder meg til å komme i gang med høstens utfordringer! Det er en herlig gjeng, og jeg trives veldig godt sammen med dem. Det er herlig å jobbe sammen når kjemien stemmer, og man er på samme vei. Jeg er veldig klar til å komme i gang nå.

Det er godt å kunne ha disse timene for seg selv mens ungene er på skolen. Da kan jeg få unnagjort det som er viktig, og så har jeg tid til å ta imot dem når skolen er over. Regner med at der kommer hjem noen slitne barn etter første skoledag, Så er det full trøkk med lekseplaner og oppgaver som må gjøres. Alt skal være på stell. Det er viktig med en god start på det nye skoleåret. Jeg er jo svært opptatt av struktur og orden, så jeg vil ha ting på riktig plass og i god stand. det er så utrolig vanskelig å ta seg inn igjen dersom man starter med sløvhet. Så her har mamma fokus på skolestart!

Hverdagen er kommet tilbake, og det føles veldig fint for min del. Jeg tror ikke jeg er den eneste forelderen som ser frem til skolestart og rutiner. Men alle tider har sin sjarm. Jeg skal nok få oss velberget gjennom denne overgangen også! Jeg håper at ungene finner seg godt til rette med nye lærere og oppgaver. Det vil nok bli litt utfordringer, men det får vi ta tak i når det kommer!

Vi blogges!

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg