Jeg er i rute!

Jeg har brukt denne sommeren veldig bra. Jeg har kommet meg gjennom sommeren med ferie, bading og soling. Jeg har fått orden på ting og tang hjemme. Jeg har vært sammen med venner og familie. Jeg har kommet i gang med treningen igjen. Og jeg har skrevet veldig mange innlegg til bloggen min. Dermed ligger jeg veldig godt an både privat og på bloggen. Det er veldig godt å tenke på. For da kan jeg komme meg gjennom oppstarten nå i høst. Nå har jeg laget et system som fungerer fint for meg, og da rekker jeg over det som jeg ønsker. Og i tillegg rekker jeg å få hvile innimellom slagene. Det er nesten det aller viktigste for min helse. Nok hvile er jeg helt avhengig av. Slik er hverdagen min blitt.

Men jeg er i rute, og det føles veldig godt. Jeg har god oversikt, og jeg vet om mange avtaler lang tid i forveien. Da kan jeg få orden på alt som behøves av barnepass og logistikk. Jeg er kontrollfrik, så jeg liker å ha alt godt planlagt. Jeg er sikker litt vel rar på dette området. Men det hjelper meg til å holde roen, og komme meg velberget gjennom hverdagen min. Ungene liker også struktur, så det passer oss fint. Nå er det i gang med middagsplan og ukehandel. Alt skal tilbake til den vanlige planen igjen her hjemme. Det er trygt og godt for alle sammen. Jeg har lært veldig mye de siste årene. Så jeg vet hvordan jeg må gjøre ting best mulig. Og hvis jeg skal klare å være med i organisasjonsarbeid, så må jeg planlegge tiden min godt.

Jeg er veldig fornøyd med tingene slik som det er akkurat nå. Jeg forsøker å ha det så rolig og greit som mulig. Jeg unngår mye stress ved å planlegge alt i lang tid i forveien. Jeg sparer masse tid bare ved å ha en middagsplan, og handle inn mat hver mandag. Jeg er i gang!

Vi blogges!

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg