Jeg er en skikkelig PYSE!!

Ja, du leste riktig! Jeg er en skikkelig pyse. Kanskje ikke på alt, men på visse områder er jeg rett og slett fryktelig pysete. Jeg takler for eksempel ikke å se spennende tv serier eller filmer. Jeg takler svært lite spenning i hverdagen. Jeg har til og med hatt pute foran ansiktet mens jeg så på Hotell Cæsar for mange år siden! Jeg klarer ikke å se på action filmer eller skrekk filmer. Det blir for heftig å se på tv serier med mord og kidnappinger. Da friker jeg faktisk litt, og klarer ikke å sove etterpå! Jeg har vært slik siden jeg var liten jente. Mye av grunnen er at jeg aldri har blitt skikkelig herdet. for vi så ikke på slike ting hjemme. Det var strengt forbudt med påskekrim eller lignende. Det var greit å se på vanlig underholdning, men ikke noe som kunne være skummelt eller ekkelt. Dermed har jeg ikke opparbeidet meg et filter, og blir veldig skremt selv om jeg vet det ikke er ekte.

Jeg føler noen ganger at dette er flaut. For jeg liker ikke å se på filmer. Da blir jeg faktisk veldig stresset dersom det blir skummelt. Jeg ser på film sammen med ungene mine dersom det er komedie eller familiefilm. Men jeg blir ikke med noen på kino dersom det er action. Da må min kjære følge dem. Jeg er nok litt vel redd enn mange andre. Jeg har vært mørkredd siden jeg ble skremt som liten jente. Så den som plager meg i mørket, kommer til å få gjennomgå! Jeg er nesten aldri ute i mørket alene. Da blir det fort mye redsel og angst. Jeg forsøker å komme over det, men jeg er litt veik med å eksponere meg selv for dette problemet. Jeg liker ikke når morgentreningene foregår nesten i mørket på vinteren. Da er det fint å gå sammen med noen til og fra parkeringen!

Vel, jeg kan ikke være helt perfekt heller! Noen svakheter skal man jo ha. Jeg lever likevel godt. Og jeg forsøker å komme meg gjennom dagene med godt humør og stå på vilje! Så får jeg kose meg med min type underholdning hjemme!

Vi blogges!

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg