Spennende å ta bilder!

Den siste tiden har jeg tatt mange bilder, og jeg har publisert en del av dem på blogg og sosiale medier. Det er veldig spennende å endelig tørre dette. For jeg er slett ikke vant med å vise meg frem på denne måten. Men jeg ønsker ikke å gjemme meg bort. Jeg må tørre å vise hele meg når jeg har en offentlig blogg. Men det har vært en veldig lang og stor prosess for meg personlig. Jeg er ikke helt komfortabel foran kamera enda, men jeg jobber med å føle meg trygg og naturlig. Ungene flirer litt av mamma som plutselig trenger hjelp til fotografering rett som det er. Men de er flotte gutter, og hjelper mamma.

Jeg ønsker å være meg selv. Jeg er ikke noen andre enn meg og mitt. Jeg har min kropp og mitt utseende. Jeg forsøker å jobbe med egen selvfølelse. Det er ikke noe som fikses i løpet av kort tid. Men jeg er i ferd med å ta tak i slike utfordringer. Rett og slett fordi jeg endelig er trygg nok på meg selv. Jeg ønsker å løfte bloggen min noen hakk, og være aktiv. Jeg vil så gjerne at alle skal se at jeg har det godt inni meg. Og jeg vil vise ungene mine at mamma er stolt over seg selv. Jeg skal ikke skjemmes eller gjemme meg vekk!

Jeg pusher meg selv. Jeg jobber aktivt med dette prosjektet mitt. Jeg er sikker på at det vil hjelpe meg fremover på mange måter. Jeg gleder meg over alle de fine kommentarene som kommer min vei. Det varmer hjertet mitt veldig, og gir meg nytt mot til å satse videre på bloggen min! Det er vanskelig å nå ut til mange, så jeg er veldig glad for hver og en av dere!

Vi blogges!

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg