Litt mye å tenke på….

Det er mange ting som svirrer inni hodet mitt akkurat for tiden. Jeg er nå i en posisjon hvor jeg blir sett på som en ressurs, og det er veldig kjekt. Gjennom vervene mine kommer det stadig forespørsler om deltagelse i ulike råd og utvalg. Veldig viktige verv som det er en stor tillit å bli vurdert til. Men jeg må samtidig ta godt vare på meg selv og egen helse. Det er så vanskelig å vite hva som er riktig for egen del. For jeg brenner for å gjøre en innsats når det kommer til psykisk helse. Det gjelder å finne ut hvor jeg skal sette grensen for min egen del.

Noen ganger blir jeg ganske overrasket over at jeg anses som aktuell. Men jeg har tydeligvis gjort et inntrykk på mennesker, og blitt funnet som en stor ressurs innenfor dette arbeidet. Så hva skal jeg egentlig gjøre? Jeg er blitt flinkere til å si nei. For jeg må jo passe på at helsen og familien kommer aller først. Jeg kjenner at det er vanskeligere enn jeg håpet på. For jeg ønsker så inderlig gjerne å gjøre litt for andre mennesker. Jeg må virkelig tenke meg nøye om fremover, og bli enige om veien videre.

Jeg er svært takknemlig. For jeg tar disse forespørslene som et kompliment. Men jeg må ærlig innrømme at noen ting kommer litt brått på. Så jeg må trekke pusten, og faktisk fungere fint i hverdagen. Det betyr aller mest.  Jeg kommer nok frem til hva jeg skal gjøre etter hvert. Men jeg må gi meg selv litt tid. For dette er veldig viktige valg. Jeg er sikker på at jeg kommer frem til riktig beslutning. Noen ganger må bare følelsene få litt tid. Så blir jeg enig med meg selv!

Vi blogges!

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg