Gleder meg til Stedet Aktivitetssenter!

Nå er endelig dagen kommet når jeg igjen skal få møte alle vennene mine ved Stedet Aktivitetssenter her i Mandal. Jeg har gledet meg i hele sommer til å møte alle sammen igjen til sosialt samvær, og et måltid mat sammen. Vi samles hver tirsdag kl 11-13.30. Så nå er endelig sommerferien over, og vi skal møtes igjen etter disse ukene med ferie. Jeg gleder meg til å se igjen alle de kjente ansiktene, og håper at vi blir enda flere i løpet av høsten. Det er en uformell stemning, og latteren sitter løst. Noen ganger snakker vi sammen om litt mer alvorlige ting, men det er ikke noe press på noe vis. Noen ganger spiller man kort eller brettspill. Jeg er blitt veldig glad i denne møteplassen, og jeg har fått mange kjekke bekjente og venner der.

Jeg er veldig glad for at slike steder finnes her i Mandal. Det er et fint sted å bli kjent med mennesker. Jeg har alltid følt meg veldig velkommen, jeg kan komme og gå når jeg ønsker. Blir det litt vanskelig for meg en dag, så går jeg bare hjem. Det har hendt at jeg har slitt ekstra , og da har det vært fint å kunne si ifra til dem. Jeg har fått mer kunnskap om livet. For vi er så forskjellige, og vi har opplevd ulike ting i våre liv. Men samtalene våre sveiser oss sammen på en spesiell måte. Jeg har fått en enorm respekt for andre mennesker og deres liv.

Jeg gleder meg til å delta her utover høsten. Det blir spennende å se hvilke aktiviteter vi finner på. Det er kjempegøy å være kreativ sammen med denne gjengen, og jeg har blant annet deltatt på male kurs. Det resulterte i to bilder som henger på veggen i gangen. Ganske spennende å vite at man faktisk har malt dem helt selv, og at jeg er stolt over resultatet! Det blir en kjekk høst sammen med gode venner på Stedet!

Vi blogges!

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg