Deilige cardiganer og skjerf!

Selv om vi enda er i august, så er jeg i full gang med å forberede meg til en kald høst og vinter. Denne gangen skal jeg være forberedt. for jeg slet så enormt med indre frost i hele fjor høst og vinter. Så jeg er i gang med å skaffe meg varmere klær som skal holde meg god og varm. Jeg har allerede fått tak i to lange cardigans i høstens farger. De er laget av mohair ull, og er utrolig gode og varme. Jeg har også fått tak i to gode ull skjerf. Jeg er så glad for at jeg tenker mer over slike ting nå. Jeg lærte utrolig mye av min første vinter som revmatiker, og skal ikke begå de samme feilene denne gangen. Jeg skal holde meg god og varm. Å fryse er roten til alt ondt når man har revmatiske sykdommer.

Jeg kommer til å tenke veldig mye på dette når jeg velger meg klær. Jeg skal være fornuftig. Det skal være både varmt, komfortabelt og fint. Jeg skal ikke være redd for å ha en mer voksen stil over egen garderobe. Jeg er sikker på at jeg stiller mer forberedt denne gangen. Jeg vil ikke fryse. Jeg skal også se meg om etter gode ull gensere. Det kommer til å bli veldig bra. Jeg er litt spent på hva jeg kommer til å finne fremover. Tenk at jeg skulle bli en slik frysepinn! Da jeg var svært overvektig frøs jeg aldri. Men nå når vekten er kommet nedover, og jeg ble syk så fryser jeg mer enn noen gang.

Jeg er i hvert fall forberedt! Når høsten en dag kommer, så er jeg klar! Da skal jeg ikke klage over hvor kald jeg er. for ull skal holde meg god og varm fra innerst til ytterst!

Vi blogges-!

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg