Vil du høre på meg?

Nå er jeg ganske frimodig. Men det er faktisk ofte slik at ingenting skjer dersom man ikke gjør en innsats selv. Jeg er derfor frimodig, og spør dere her på bloggen min. Vil dere høre mine foredrag? I så fall må dere veldig gjerne ta kontakt med meg. Jeg er veldig klar for å få komme ut med mitt budskap, og den som intet våger, intet vinner! Jeg er sikker på at mange av dere kunne ha nytte av mine tanker og erfaringer. Jeg prater veldig åpent og ærlig om ulike temaer som opptar meg personlig. Jeg snakker om mobbing, jakten på selvtillit, overvekt og trøstespising, å leve med Post traumatisk stress lidelse. Jeg er opptatt av å fjerne tabuer rundt psykisk helse. Det er viktig å gi hverandre nye verktøy. Jeg har opplevd at mestring er en viktig nøkkel for å kunne jobbe seg videre i livet etter store smeller.

Jeg er glad dersom noen vil ha meg på besøk. Jeg håper at min åpenhet kan hjelpe andre mennesker. Og slik som vi opplever triste saker i dagens samfunn, så trenger men litt påfyll av verktøy og gode muligheter for psykisk helse. Veldig mange mennesker kjemper seg gjennom hver eneste dag. Og jeg vil gjerne at vi skal forstå hverandre. For alle sammen fortjener å bli møtt med forståelse og respekt. Jeg snakker også svært gjerne til helsevesenet. for de som skal hjelpe oss, må faktisk se hele mennesket og de pårørende. Jeg har erfaring som pasient og som pårørende. Det er viktige erfaringer som jeg svært gjerne vil dele med andre.

Jeg tror at min stemme bør bli hørt. Men jeg vet også at jeg er kun meg. Et ukjent blad som forsøker å heve stemmen min i det offentlige rommet. Men jeg er her med hele meg, og jeg er villig til å prate åpent om sterke temaer. Kanskje tenker du at dette er noe for din arbeidsplass eller din organisasjon. Ikke nøl med å ta kontakt med meg enten på Facebook eller [email protected]!

Vi blogges!

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg