Jeg skal ikke gjemme meg!

Jeg har en stor tendens til å kjøpe klær i for stor størrelse. For inni hodet mitt er jeg mye større enn det jeg egentlig er. Så nå forsøker jeg å skjerpe meg litt. Jeg forsøker også å lytte til de som jobber u butikker som jeg går i ofte. For der føler jeg at de snakker ordentlig til meg, og de forstår hvordan jeg liker at stilen min skal være. Men jeg må stadig utenfor komfortsonen min på dette punktet. Jeg var innom en butikk for noen dager siden. Og jeg prøvde en kjole i et deilig mykt stoff. Men jeg ble veldig i tvil. Jeg likte fasongen og fargen. Men jeg var litt ukomfortabel med størrelsen. Jeg er nemlig så vant til at der er alltid mye å gå på. Men denne gangen kunne jeg faktisk se at dette var riktig størrelse selv om jeg var litt ubekvem med en gang. Jeg fikk god hjelp i butikken, og jeg valgte å kjøpe den. Jeg har ikke angret. Men jeg kjenner at jeg må jobbe litt med meg selv. For jeg må ha roen når jeg skal gå med denne kjolen.

Jeg vil ikke gjemme meg bort! Jeg er slik som jeg er, og jeg er faktisk fin med de formene jeg har. Det kan ikke nytte å ønske at man var annerledes hele tiden. Jeg må tørre å vise meg slik som jeg faktisk er. Jeg er jo glad i meg selv. Hvorfor er jeg da engstelig for at andre mennesker ikke liker meg? Dette må virkelig jobbes med fremover. Jeg er i en posisjon med en offentlig stemme, og jeg vil vise andre jenter at det er ok å pynte seg selv om man ikke er av de minste i verden! Jeg skal forsøke å bli snillere mot meg selv fremover. Være tydelig mot meg selv, og snakke meg selv til fornuft. Jeg kan ikke holde meg selv nede bare på grunn av klær eller utseende!

Vi blogges!

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg