Klar for nytt treningsstudio!

Da er jeg innmeldt i et nytt treningsstudio som starter opp her i Mandal allerede 1.september. Jeg skal begynne å trene ved Easyfit Mandal på amfiet her i sentrum. Jeg skal kombinere det med utendørstreninger to dager i uken. Ved dette treningsstudioet kan man trene mellom kl 05-23 hver eneste dag hele året. Det passer meg fint å kunne dra dit akkurat når det passer meg. Jeg har planer om å dra ned dit rett etter ungene har gått på skolen. Så får jeg unnagjort en god økt før resten av dagens avtaler trer inn. Jeg trenger litt mer struktur på styrketreningen min, så jeg ser frem til å bli litt strammere i fisken. Jeg gikk på treningsstudio i Egersund før jeg flyttet. Nå er jeg klar for å komme i gang igjen.

Men jeg kan ikke kutte ut de kjekke treningene med Spreg. For det er veldig kjekt å trene sammen med denne gjengen også. Men jeg sliter veldig med kulden på vinterstid. Det var litt for tøft i fjor vinter, og det forsøker jeg å ta lærdom av. Jeg bør trene innendørs på de verste dagene for å unngå indre frost i flere timer. Jeg håper inderlig at dette kan bli en veldig fin kombinasjon for meg. Jeg er veldig giret, og er klar for å komme i gang med gode rutiner. Det er veldig viktig for min egen helse at dette blir bra. Det blir spennende å se hvordan jeg vil trives på dette nye stedet.

Det er tøft å satse på trening her i Mandal. Nye tilbud kommer på rekke og rad. Men dette var økonomisk gunstig for min del, og veldig sentralt. Jeg har stor tro på at jeg vil kunne trives godt med dette. Det er viktig å sette inn gode rutiner med en gang, så jeg kommer nok i gang 1.september!

Vi blogges!

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg