Jeg øver og øver!

I dag er det 10 dager til jeg skal opptre her i Mandal! Jeg er i full gang med å øve inn de sangene som jeg skal fremføre. Dette er veldig spennende, og jeg gleder meg veldig til å opptre igjen! Men jeg er veldig spent, og det er kommet en del sommerfugler i magen min. Jeg øver nå veldig mye i en periode for å bli trygg. Jeg trenger at sangene sitter veldig godt, for da slapper jeg veldig av. Da blir fremførelsen veldig mye bedre. Jeg er så utrolig spent på om der kommer noe publikum. Men jeg skal underholde de som kommer uansett antall. Det viktigste er å få formidle at musikk hjelper, og at det er et viktig verktøy for min mentale helse!

Det er ganske utrolig at jeg få være i Elvesalen på Buen! Jeg har faktisk drømt om å ha konsert der, så dette er ganske stort for min del. Jeg kjenner på en glede og stolthet over å endelig være sterk nok til å stå på en scene igjen. Det er så gøy når man kan komme i gang med ting som man vet at man elsker. Jeg har virkelig savnet dette, og er endelig sikker på at dette er riktig for meg å gjøre nå! Jeg har valgt sanger som betyr veldig mye for meg. De har hjulpet meg gjennom mange tunge stunder, og gitt meg et håp om en bedre fremtid.

Det blir nakent og sterkt. Jeg vet at jeg kommer til å røre ved folks følelser. Derfor er jeg veldig bevisst på å holde mine egne følelser under kontroll. Jeg må være rolig og konsentrert. Da kommer det til å fungere veldig fint for meg! Jeg gleder meg så utrolig mye. det er vanskelig å vente på at dagen skal komme. Men jeg håper inderlig at noen kommer!

Vi blogges!

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg