Gode mennesker!

Det finnes så mange gode mennesker der ute! Mennesker som vil meg vel, og som er glad i meg akkurat slik som jeg er. Det er ubeskrivelig å tenke på. Jeg får så mange gode ord og klemmer på min ferd gjennom hverdagen. Det er så godt å kjenne at mange er glade for det jeg gjør. At jeg blir satt pris på. For da føler jeg meg som en god ressurs, og jeg merker at jeg har kjærlighet rundt meg. Det er oppbyggende, og det gir meg en ro i sjelen. For jeg har funnet meg så til rette her i Mandal etter hvert som tiden har gått. Jeg er virkelig i ferd med å sette meg godt fast i denne byen. Det er så deilig å være glad i sinnet, og virkelig føle på en god periode! Jeg håper den fortsetter utover høsten når mørket setter inn!

Jeg blir så glad når jeg merker denne varmen! Det er noe eget når man får hjelpe et annet menneske ut av ensomheten. Og når de smiler, og er takknemlige fordi du gir dem en hjelpende hånd videre i livet. Jeg har tatt tak i noen mennesker som har slitt, og forsøker å hjelpe dem til å få et nettverk. For det gir så mye. Og jeg deler villig av mitt eget nettverk for å inkludere flere enn bare meg selv. For jeg elsker å se de blide ansiktene som kommer frem. det gir meg så mye glede i hjertet mitt.

Man kan dele på gleder, og man kan dele på sorger! Ved å være et medmenneske kan man gi både seg selv og andre en bedre livskvalitet. Jeg er glad hvis jeg kan være et medmenneske for andre. For der finnes mange gode mennesker der ute som trenger en venn!

Vi blogges!

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg