Det har gått så fort!

Jeg bestemte meg for å engasjere meg i organisasjoner ved inngangen til 2017. Og jeg må bare innrømme at dette har virkelig gått fort! For nå er vi kommet til august, og jeg har allerede 4 ulike verv. Det så jeg ikke komme. Jeg vet jo at jeg lett blir engasjert, men jeg hadde ikke anelse om at jeg ville bli vist tillit så raskt i en helt ny by. Her kjenner jo egentlig ingen meg. Og jeg dukket bare opp på de ulike møtene fordi jeg ønsket å være sosial sammen med andre mennesker som hadde lignende interesser som meg. Men jeg ble så godt tatt i mot overalt. Og jammen ble det kjapt mye ansvar.

Jeg får stadig nye oppgaver som skal gjøres, og jeg må stadig ta vanskelige valg. For jeg kan ikke klare alt som jeg blir spurt om. Men samtidig er det så stort for meg at så mange mennesker ønsker å gi meg tillit. Det gjør meg glad og veldig stolt. For da gjør jeg det ikke så aller verst. Men jammen må jeg være streng med meg selv fremover hvis det fortsetter i denne farten. Jeg forsøker derfor å holde beina godt plantet på jorden. Jeg vil likevel poengtere at dette hjelper meg videre i livet! Jeg blir sterkere for hver dag som går. Jeg skjønner at livet mitt kommer til å inneholde mange spennende oppgaver fremover.

Livet er så vidt kommet i gang! Endelig føler jeg meg mer vel i kropp og sinn. Jeg har begynt å få troen på meg selv, og jeg kjenner at det gjør meg veldig godt. Det er et positivt stress som jeg opplever nå for tiden. Så lenge jeg opplever at dette gjør meg godt, så er det ok. Men jeg skal passe godt på meg selv.

Vi blogges!

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg