Jeg er min egen sjef!

Jeg trives veldig godt slik som livet mitt er i ferd med å utvikle seg. Jeg får oppleve mange spennende ting, og jeg nyter de gode øyeblikkene som kommer min vei! Og jeg er veldig glad for at jeg ikke har en sjef som jeg må forholde meg til. Jeg kan være flink til å lytte til andre, og tar velvillig imot gode råd og veiledning. Men jeg er glad for at jeg ikke har en sjef som jeg må forsøke å blidgjøre akkurat nå. For nå er jeg i en prosess hvor jeg finner meg  selv, og jeg er i ferd med å oppdage nye kvaliteter i eget liv. Det er veldig spennende for meg, og jeg elsker å få nye utfordringer. Det krydrer livet mitt, og gir meg påfyll av positivt energi. Jeg merker nemlig at de dagene jeg har viktige avtaler, så føles livet veldig deilig!

Jeg trenger nemlig å tenke på annet en kun meg og mitt. Jeg er veldig klar over at familien skal komme først. Men jeg nyter alle erfaringene som kommer min vei. Jeg er ikke frisk nok til å jobbe på vanlig måte, og orker derfor ikke tanken på å blidgjøre en sjef akkurat nå. Min trang til å være flink pike har vært veldig vanskelig i de jobbene jeg har hatt tidligere. For jeg har virkelig prøvd altfor mye på å være flink pike. Jeg ser det veldig tydelig nå, og forstår meg selv på en helt annen måte. Jeg kunne presse meg så hardt at jeg kastet opp hver gang sjefen skulle besøke meg på jobb! Det er ikke sunt, men jeg så ikke min egen begrensning på dette tidspunktet.

Jeg har lært mange lekser opp gjennom årene. Men slik er jo livet. Vi prøver og feiler alle sammen. Jeg har kanskje gjort noen store feil, men jammen er jeg i ferd med å få orden på livet mitt. Det er en veldig deilig følelse. Jeg er så glad for det livet jeg har. 

Vi blogges!

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg