Jeg skal opptre i Elvesalen!!

Nå gleder jeg meg over å kunne fortelle Dere at jeg skal opptre med sang/piano og formidling torsdag 31.august! Arrangementet er under Folkehelse uken 2017 i Mandal. Vår kveld starter kl.19,45. Stian Olsson skal prate om musikk og psykiatri først. Jeg kommer på scenen ca. kl.20.30. Jeg skal sitte ved flygelet i Elvesalen! Det er så stort for meg å få spille og synge der. Jeg skal fremføre 6 sanger, og jeg skal snakke litt mellom hver sang. For jeg vil gjerne formidle hvordan musikk har hjulpet meg gjennom min livskrise de siste årene. Jeg er veldig spent, og jeg gleder meg noe helt enormt! Dette blir min aller første offentlige opptreden med musikk i Mandal! 

Det er selvfølgelig en del nerver involvert i dette opplegget. Jeg kjenner det godt i magen min. Men jeg kjenner aller mest på glede og forventning. for jeg ønsker så sterkt å drive med dette. Da er det trygt og godt å starte her hjemme i mitt kjære Mandal. Og helt siden jeg kom til Mandal, så har jeg drømt om å kunne ha en konsert i Elvesalen på Buen. Så jeg skvatt til da jeg fikk beskjed om at vi kunne være der denne gangen! Jeg håper det ikke blir siste gangen. For jeg elsker å spille piano, og synge. Da kommer en ro over meg, og jeg klarer å formidle tekstene og musikken på min egen måte! Det blir en rolig musikk stund. Jeg ønsker å fremføre sanger som gir ettertanke.

Dette er veldig stort for meg! Så nå håper jeg at mange mennesker kommer for å høre på oss! Jeg er sikker på at dette blir en fin kveld, og at opplegget blir bra! Musikk er for alle! Arrangementet er helt gratis! Så jeg håper at DU kommer!

Vi blogges!

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg