En melding fikk meg til å gråte!

Jeg får en del tilbakemeldinger fra dere som leser bloggen, og følger meg aktivt. Det er utrolig koselig, og jeg blir veldig takknemlig. Men jeg fikk en melding som fikk meg til å begynne å gråte. Og ja, jeg gråt av glede og varme. For denne meldingen kom fra en person som jeg ikke hadde forventet dette av. Og meldingen var full av fine ord og tilbakemeldinger. Det varmet hjertet mitt veldig mye. Jeg ble så rørt. Noen ganger er det nemlig de ordene som kommer mest overaskende som rører hjertet mest.

Jeg ble litt overasket over min egen reaksjon. Tårene trillet nedover kinnene mine, og jeg leste meldingen om igjen og om igjen denne kvelden. Rett og slett fordi jeg ble så utrolig lettet og glad over denne tilbakemeldingen. Jeg vil derfor si til Dere at jeg virkelig blir glad for de meldingene som kommer til meg. Slike meldinger gir meg energi og pågangsmot til å fortsette med bloggen og åpenheten. Det viser meg at det nytter, og at jeg når ut til Dere! Da føler jeg at bloggen har en hensikt som er viktigere enn meg selv. 

Jeg håper at bloggen vokser. Jeg ønsker å nå ut til enda flere. Men jeg må få ha en blogg som er meg. En blogg som viser min sårbarhet, men også livsglede og pågangsmot! Jeg er veldig stolt over bloggen min, og at jeg stadig når ut til flere mennesker! Takk til hver enkelt av dere som leser min blogg! Jeg kan ikke få sagt hvor mye det betyr for meg. Jeg blir sterkere og sterkere. Dagene blir stadig lettere å komme seg gjennom. Det går fremover selv om jeg faller iblant. Jeg er helt sikker på at bloggen blir viktig for meg fremover! Jeg har tro på en god fremtid med mange utfordringer!

Vi blogges!

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg