Min herlige familie!

Jeg er så glad for min lille familie. Vi er en gjeng på 4 stk som lager dette huset om til et hjem. Et hjem med latter og glede. Et hjem med tårer og fortvilelse. Med utfordringer, og stressede situasjoner. Et hjem hvor vi feirer mestring og oppturer, og støtter hverandre gjennom de hardeste dagene. Jeg er veldig glad i hver enkelt av dem. De er de viktigste brikkene i livet mitt. Det er de som gjør hverdagen min så full av inntrykk og opplevelser. Jeg elsker å få være mamma og ektefelle. Det er de viktigste oppgavene jeg har i livet mitt. Jeg kjenner på en enorm takknemlighet for at vi fire holder sammen. Vi bygger hverandre sterkere for hver dag som går. Jeg er utrolig stolt over å se hvordan vi hjelper hverandre underveis, både små og store!

Det er lett å glemme denne gleden og stoltheten i hverdagens mas og kjas. Men jeg er heldigvis blitt flinkere til å beundre min lille flokk. Denne herlige gjengen som vi faktisk er. Hver og en av oss er unike, og vi har våre egenskaper og utfordringer. Men sammen er vi veldig sterke, og kjærligheten er sterk. Jeg har merket en stor endring etter disse årene i vårt nye hjem her i Mandal. Vi er så sammensveiset. Vi er som limt sammen. Vi finner en vei gjennom de vanskeligste stundene. Vi kommer oss alltid videre selv om det blir mange tårer i blant.

Jeg tørr å snakke høyt om min kjære familie! For jeg hadde ikke vært den samme uten dem. Jeg er så utrolig glad og stolt over oss! Vi skal komme oss gjennom et nytt skoleår. Vi skal jobbe oss gjennom de vanskelige timene og nettene som kommer underveis. Vi skal skaffe alle den hjelpen som er nødvendig. For ingenting er mer verd å kjempe for, enn min vidunderlige lille familie!

Vi blogges!

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg