Deilig å se glede!

Vi kom oss velberget gjennom denne sommeren også. Og ungene mine koste seg skikkelig på Skalldyrfestivalen denne gangen. Det var så kjekt å få hjem tenåringen kveld etter kveld i et atrålende humør! En glede som vi ikke har sett så veldig ofte, men som er desto kjekkere å oppleve nå! Jeg ble helt rørt over å se hvordan eldstemann har kost seg, og virkelig fått kost seg sammen med kompiser. De har vært på mange konserter, og tivoliet var gøy. Minstemann fikk med seg kokkekurs, konsert og tivoli sammen med en kamerat og hans mamma. Så kjekt at de fikk kost seg disse dagene! 

Det er så kjekt å se gleden! De herlige smilene som fyller hele ansiktet. Takknemligheten og gleden over å få lov til å delta sammen med kompiser. Vi hadde klare regler, og god kommunikasjon i løpet av dagen/kvelden. Det var ganske så utforende for meg å slippe kontrollen såpass mye som jeg måtte denne gangen. Men jeg tok meg selv i nakken. Jeg må stole på ungene mine etter hvert som de blir eldre. De er nødt til å mestre slike situasjoner, og da må vi gi dem muligheten til å forsøke. Det har gått veldig fint, og jeg er en stolt mamma!

Det er kjekt når ungene koser seg, og har det bra! Det er så deilig å se den store fremgangen. De vokser til, og det er stadig ting som de mestrer. Det gir meg så godt håp for fremtiden. De er to flotte gutter som vi gleder oss til å følge fremover! Jeg er så glad for å se dem smile og le! Høre på når de forteller om alt de har opplevd. Se hvordan blikket stråler, og humøret er på topp! Det er en skikkelig god følelse for oss to voksne som alltid passer på. Jeg er stolt!

Vi blogges!

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg