Bloggen gir meg mange muligheter!

Bloggen begynner å gi meg nye muligheter! Det er spennende for meg. Jeg tjener ikke penger på bloggen min enda. Det er heller ikke målet mitt med bloggen. Men gjennom bloggen har en del mennesker blitt kjent med meg, og jeg får mange muligheter. Jeg er veldig glad for at jeg kan få til en del på grunn av bloggen min. Det gir meg masse energi som er positivt. For jeg har fått møte mennesker som jobber for det samme som meg, og som ønsker å samarbeide med meg fremover. Det kommer til å åpne dører for meg når jeg jobber langsiktig og tålmodig. Jeg har skjønt at ting kommer til å ordne seg for meg etter hvert. Men det er viktig å la tiden jobbe med meg. For jeg er et ukjent blad, og det vil ta tid å få slippe til. Men jeg skal jobbe stødig og forsiktig fremover. Jeg har god tro på at min fremtid ligger i formidling og organisasjonsarbeid.

Jeg får ett nytt og større nettverk. Jeg er stadig på møter, og jeg får knyttet gode kontakter. Det er en fin måte å komme seg videre på. For jeg trenger drahjelp. Jeg har tenkt å jobbe meg langsomt fremover. for jeg skal bygge en ny plattform som jeg kan stå stødig på resten av livet mitt. Jeg har veldig mange ideer og tanker. Men det gjelder å holde tungen rett i munnen. Ta steg for steg. Ikke gi opp selv om oppdragene har uteblitt. Det tar lang tid å bli en ettertraktet foredragsholder. Men jeg har den tiden. Jeg kan bygge meg opp fra bunnen av. Da kommer jeg til å bli stødig og sterk!

For mine tema går ikke ut på dato! Jeg kommer alltid til å ha aktuelle emner som jeg kan prate om. Jeg håper at jeg kan formidle et håp og en vei videre etter tunge tak! Jeg vet at jeg skal finne en god løsning. Denne gangen skal jeg være tålmodig! Det kommer til å åpne seg muligheter etter hvert!

Vi blogges!

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg