Mange baller i luften!

Det skjer så mye kjekt fremover! Dette blir en spennende og innholdsrik høst. Jeg gleder meg veldig til å fortsette jobben med Mental Helse, Mandal Revmatikerforeningen og FFO. Jeg vet at der kommer mange kjekke møter fremover. Jeg kommer til å lære vanvittig mye på kort tid. Jeg skal være med til Knaben i oktober, og så blir det jo en tur til Oslo i november. Jeg er så glad for at jeg får disse mulighetene. Det er en viktig del av min fremgang. Det gir meg så mye positivt energi med disse vervene som jeg nå har. Jeg har blitt kjent med så mange mennesker. Jeg har fått mange gode venner allerede. Det setter jeg stor pris på!

Jeg skal også bruke masse tid på trening gjennom hverdagen min. Jeg skal trene både ute og inne. Jeg er sikker på at det er avgjørende for meg. Jeg må jo trene jevnlig. Det er bra for revmatismen og den mental helsen. Så det har jeg satt av tid til i min hverdag. Jeg skal også legge inn tid til å være sosial sammen med mine venner. Familien er den aller viktigste faktoren i livet mitt. Så det er veldig viktig for meg at ting fungerer fint på hjemmebane. Jeg planlegger derfor ukene mine godt. Det er viktig å beholde struktur og orden hjemme. Da fungerer alle sammen veldig bra!

De siste månedene så har jeg blitt gladere, og mer positivt! Jeg håper at Dere merker det her på bloggen min. Jeg har blitt tryggere på meg selv, og jeg har skjønt at livet så vidt har begynt! Det er slett ikke over selv om jeg blir ufør. Jeg skal fylle livet mitt med ting som gjør meg godt! Da blomstrer jeg mer og mer. Jeg tørr mer og mer. Jeg blir sterkere og sikrere på mine valg. Da kan jeg faktisk hjelpe andre!

Vi blogges!

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg