Gleder meg til Fylkesstyremøte!

I dag  forbereder jeg meg til nytt fylkesstyremøte med Mental Helse Vest Agder! Det er alltid veldig spennende. Jeg gleder meg til å møte de andre medlemmene igjen etter sommerferien. Nå skal vi brette opp ermene, og jobbe videre med alle viktige saker som kommer på vårt bord fremover! Jeg er jo litt nervøs, da jeg er fylkesleder. Jeg skal jo holde orden på alt, og kjenner litt på sommerfuglene i magen denne gangen også! Men jeg tror at det er ganske sunt. For da er jeg veldig skjerpet, og klar for å holde et godt møte. Det er en veldig fin gjeng som jeg jobber sammen med, så det er veldig kjekt å lede dem. Jeg er fremdeles ganske overrasket over tilliten som de har vist meg. Men jeg skal gjøre mitt aller ytterste for å innfri forventningene!

Jeg håper at vi får diskutert mange saker i dag. Det er viktig å komme godt i gang nå på høsten. Jeg gleder meg til å få innspill fra disse flotte menneskene. Det er alltid mye å lære av hverandres erfaringer. Jeg sluker alt som kommer, og så sorterer jeg i hodet mitt. For jeg har mine egne erfaringer og meninger som også skal ytres på en fornuftig måte. Men jeg lærer så enormt mye i slike fora. Jeg er inne i en bratt læringskurve, men jammen er det veldig spennende for meg dette her! Jeg er så uendelig glad for at jeg valgte å bli engasjert.

Jeg kommer nok til å bli sliten i etterkant av møtet. For jeg bruker masse energi underveis. Men det er verd det. Jeg kjenner at jeg gleder meg veldig. Disse dagene hvor jeg er med på slike ting, da kjenner jeg at jeg lever! Jeg føler meg som en ressurs. Det gjør godt innerst i sjelen min. Jeg trenger å holde på med slike ting. Det gjør meg godt!

Vi blogges!

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg