De er ikke verd min energi!!

Jeg har en fortid som har satt sine spor. Både hos meg, men også resten av familien. Men jeg bestemte meg for å gå videre i livet mitt. Jeg har forlatt det som ikke var godt for meg og mine. Noen ganger må man ta viktige valg, og det fører til viktige veiskiller i livet. Jeg har fått erfare at noen brudd gir store ringvirkninger. Det ble enda vanskeligere enn jeg forutså. Men jeg er heldigvis sterk nok til å komme meg videre i livet. Og jeg lar ikke  min energi bli brukt på ting eller mennesker som ikke er bra for meg. Det er ikke alle kampene man vinne. Noen ganger er seieren aller størst dersom man klarer å gå videre. La det vonde ligge igjen.

Jeg har valgt å flytte. Jeg har valgt å kutte kontakten. Jeg kan ikke bruke energien min på noe som ikke er liv laga. Jeg kommer nok aldri til å bli enige med alle sammen. Men jeg kan ikke tenke slik. Jeg måtte tenke meg godt om, og velge det som er riktig for meg og mine. Jeg har derfor fullt fokus på veien fremover! fortiden har vært veldig vond, men fremtiden skal bli veldig bra! Der legger jeg inn min energi! Det er det som er viktig for meg fremover. Livet har gitt meg mange erfaringer, og jeg har lært vanvittig mye. Og jeg vet hvilke kamper som er verd å kjempe.

Fokuset mitt ligger her i Mandal! Her har jeg min nærmeste familie. Her har jeg fått veldig gode venninner. Jeg har mange rundt meg som er glad i meg akkurat slik som jeg er. Det er ubeskrivelig deilig å kjenne på! Jeg kommer på gli med nye foredrag og opptredener fremover. Det er skikkelig spennende for meg! Det er deilig å bruke energien på noe som er positivt. Noe som gir meg nye erfaringer. En ny plattform som jeg kan bruke videre. 

Det er herlig!

Vi blogges!

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg