Trening gjør meg KALD!!!

Når jeg skriver dette så er det midten av august. solen skinner utenfor, og folk er faktisk ute i shorts og t-skjorter. Barføtt i sandaler. De nyter litt etterlengtet sommer og sol. Men hva gjør jeg? Jo jeg sitter inne i lange bukser, og pakker meg inn i cardigan. gode varme sokker er tatt på. Og jammen fryser jeg som ei gammel kjerring her jeg sitter. Iskalde hender og føtter. Kjempedeilig!!! Og det som alltid skjer når jeg trener, er et faktum. Jeg sliter med frost og kulde i kroppen resten av denne dagen. Det er ganske så irriterende! Noen ganger blir jeg faktisk både oppgitt og frustrert over denne kroppen min…

Det er noe som ikke stemmer. Blodsirkulasjon er et stikkord her. Revmatismen gjør at kroppen trenger masse sirkulasjon. Og når jeg skal restituere denne kroppen her etter trening, så er det ikke nok blodsirkulasjon til at jeg får varme i kroppen min. Dermed må jeg forsøke å pakke meg inn i gode og varme klær, pluss at jeg må bevege meg litt. Jeg vet det er litt klagende dette innlegget her. Men altså, jeg liker ikke å fryse! Det må være lov å si høyt! Jeg er ikke akkurat den som lar meg stoppe, så jeg kommer til å fortsette med treningen uansett!

Jeg er heldigvis glad i tepper og hekling. Det blir en del kos under teppet når man blir så kald som dette. Og jeg stjeler litt varme fra gubben dersom han er hjemme! Ungene iler når jeg spør om de kan varme meg litt. De mener hendene er altfor kalde! Sånn går nå dagen!! Jeg får bare leve med det! 

Vi blogges!

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg